ANUNȚ
DIRECȚIA DE DEZVOLTARE SERVICII PUBLICE FOCȘANI cu sediul în Focșani, Strada Comisia Centrală, nr. 80A organizează concursuri/examene pentru ocuparea funcțiilor contractuale vacante de execuție pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă din cadrul Direcției de Dezvoltare Servicii Publice Focșani de:
- inspector de specialitate gradul IA la Serviciul pază obiective, supraveghere video, management trafic și monitorizare– Compartiment management trafic și monitorizare – 1 post;
- referent IA la Serviciul pază obiective, supraveghere video, management trafic și monitorizare– Compartiment management trafic și monitorizare – 1 post.
A. Condiții de participare la concurs:
- Condiții generale:
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute în Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:
- are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordulprivind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
- cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003- Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
- nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
- nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiţii specifice:
- inspector de specialitate gradul IA – studii superioare la Serviciul pază obiective, supraveghere video, management trafic și monitorizare – Compartiment management trafic și monitorizare – 1 post
- studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență profil/specializare electrotehnic – specialitatea inginerie electrică și calculatoare
- minim 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției
- diplomă de operare PC, nivel avansat
- certificat de competență lingvistică în limba engleză, nivel avansat
Concursul/examenul pentru ocuparea postului de inspector de specialitate gradul IA – studii superioare la Serviciul pază obiective, supraveghere video, management trafic și monitorizare – Compartiment management trafic și monitorizare se va organiza conform calendarului următor: (Calendarul detaliat este anexă la prezentul anunț):
■ 24 septembrie 2024, ora 10.00 proba scrisă (Sunt declaraţi admişi la proba scrisă candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte conform prevederilor art 45 alin 2 lit. a din H.G. nr 1336/2022)
■ 30 septembrie 2024, ora 10.00 proba interviu (Sunt declaraţi admişi la proba interviu candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte conform prevederilor art 46 alin 3 lit. a din H.G. nr 1336/2022)
- referent IA – studii medii la Serviciul pază obiective, supraveghere video, management trafic și monitorizare – Compartiment management trafic și monitorizare – 1 post
- studii medii - profil/specializare electrotehnică, mate-fizică, mate-chimie, mate-electronică
- minim 6 ani și 6 luni vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției
- diplomă de operare PC, nivel avansat
- certificat de competență lingvistică în limba engleză, nivel avansat
Concursul/examenul pentru ocuparea postului de referent IA – studii medii la Serviciul pază obiective, supraveghere video, management trafic și monitorizare – Compartiment management trafic și monitorizare se va organiza conform calendarului următor: (Calendarul detaliat este anexă la prezentul anunț):
■ 24 septembrie 2024, ora 12.00 proba scrisă (Sunt declaraţi admişi la proba scrisă candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte conform prevederilor art 45 alin 2 lit. a din H.G. nr 1336/2022)
■ 30 septembrie 2024, ora 12.00 proba interviu (Sunt declaraţi admişi la proba interviu candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte conform prevederilor art 46 alin 3 lit. a din H.G. nr 1336/2022)
Probele scrise și probele interviu se desfășoară la sediul Direcției de Dezvoltare Servicii Publice Focşani din Focșani, strada Comisia Centrală, nr. 80A, Sala de ședințe.
B. Dosarele de înscriere la concursuri/examene se depun la sediul instituției din Focșani, Strada Comisia Centrală, Nr 80A, Compartimentul resurse umane în termen de 10 zile lucrătoare de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 09.2024 - 16.09.2024 și vor conține următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 din H.G. nr. 1336/2022pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului (formular conform anexa 3 din H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice);
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar (documentul poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului , anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii);
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului (Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii);
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane (Documentul poate fi solicitat și de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii);
i) curriculum vitae, model comun european.
Actele prevăzute la lit. b) - e) vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap în cazul adeverinței medicale pentru candidații cu dizabilități, se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică cu mențiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
Relații suplimentare se pot obține la sediul Direcției de Dezvoltare Servicii Publice Focșani din Focșani, strada Comisia Centrală, nr. 80A, Județul Vrancea, Compartiment resurse umane.
DIRECTOR,
DĂNILĂ ION VIOREL